luni, 15 august 2011

Sighisoara

8.08.2011
In vacanta pe care am avut-o am trecut si prin Sighisoara , lume multa , preturi mari cica asa au ramas de la Festivalul Medievala care a fost cu o saptamina in urma vizitei mele . Toti profita de pe urma turistilor de toate nationalitatilor ,pina si o amarita de inghetata a sarit calul peste astaptari , dar de caldura mare si trebuia sa te racoresti citu-si de putin , intr-adevar am nimerit pe o caldura care tindea spre pragul de canicula 34,9 grade Celsius ,cel putin asa arata termometrul de la masina . Am vizitat si orasul propriu-zis precum si cetatea , acolo unde lumea era buluc . Ce este suparator toti comerciantii au aceeasi marfa de vinzare la preturi diferite , unele cu bun simt altele de iti vine s-o iei la fuga , dar de asta este economia de piata , fiecare traieste cum poate .
Ce va pot recomanda si este naturala si sanatoasa , limonada la care am facut chiar cura cu ea este nelipsita din baruri , pub-uri , restaurante si terase .
Si acum citeva imagini din Cetatea Sighisoarei

De aici am plecat la DEBRECEN in Ungaria asa o scurta plimbare de o zi sa vedem cum o mai duc si vecinii nostrii. Diferenta mare , alt aer , strazi curate , banii cam cu aceeasi valoare , mincare si bautura ieftina si buna , bine ca nu m-am aruncat pe condimentele lor ca nu-mi fac prea bine, dar totusi a fost placut. N-a durat decit o zi asa ca nu am reusit sa vad prea multe . La granita liniste si pace treci repede fara probleme doar cu buletinul nimeni nu te intreaba de nimic nici la dus nici la intors.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu