duminică, 16 octombrie 2011

Gara din Rimnicu Sarat

Gara Rimnicu Sărat aflata pe linia Ploieşti - Buzău - Focşani - Adjud - Bacău - Suceava.
Am avut ocazia de a ajunge dupa mult timp la Rimnicu Sarat cu niste probleme familiare , este locul unde am copilarit si revin de fiecare data cu drag in acest oras . De data aceasta am ajuns si in gara pe care n-am mai vazut-o de aproape 30 ani . Este o gara foarte veche , unde veneau adesea marii mosieri pe cimpiile Baraganului.
La momentul cind am ajuns in gara nu era o ora de virf , cind trec aproape 5 trenuri pe ora in directia Moldovei sau directia spre Bucuresti .
Se lucreaza intens probabil la reabilitarea caii de rulare deoarece erau foarte multe utilaje de intretinere linii ,in gara .
Citeva imagini din gara si din imprejurimile garii.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Si citeva utilaje intretinere cale aflate la ora aceea in gara

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bazinul de apa
Photobucket

Directia spre Buzau
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu